wtorek, 14 listopada 2017

Mini album Świąteczny prezent / Mini album Christmas Gift

Witajcie kochani,
Hello dears,


Dziś chcę pokazać Wam mini album w formacie składanym, coś co bez problemu możecie zabierać ze sobą. Można użyć go zarówno jako album na zdjęcia, życzenia, czy cokolwiek innego. 

Stworzyłam go z baz kartkowych, które znajdziecie w naszym sklepie. Połączyłam ze sobą dwie bazy i tym sposobem zmieści się w tym mini albumiku więcej zdjęć. Baza jest wykonana z bardzo grubego papieru o wysokiej jakości. 

Nie mogłam powstrzymać się od dodania odrobiny mediów... Użyłam maski oraz pasty modelującej, żeby dodać teksturę na każdej ze stron. 

Today I want to show  you a Mini Album in a folder format, something you can carry with you easily.
You can either use it for photos, greetings  or anything else.

I create it on  Card base you can find in the store. I attached two of them so it can hold more photos.
This Card base is made from a very thick and excellent quality craft cardstock.

Couldn't do without a bit of mixed media...I used some Stencils and Paste to give each of the pages some texture.







Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnego albumu. 
Hope I've inspired you to make some of your own.

Nie zapomnijcie dołączyć do naszego aktualnego wyzwania. 
Don't forget to join us in the lovely Challenge.


Uzyłam:/I used:

Christmas time 01Heavy weight cards- 15x15cm




Christmas gift 04
Christmas gift 03Christmas gift 07
Stencil - doily laceStencil starsStencil - spred dots





1 komentarz :